MUDUKO Mokomasis kortų žaidimas Touch it! Paliesk ir atspėk. Gyvūnai 5+

Prekės kodas: KX3905

Turimas kiekis: Prekė sandėlyje (Pristatymo terminas iki 5 d.d.)

€1275 su PVM
Turite klausimų apie šią prekę? Klauskite

Palieskite jį! Paliesk ir atspėk. Gyvūnai

Ar tai panda, lemūras, briedis, o gal koala lokys? Šiame žaidime žaidėjas, naudodamasis tik lytėjimo pojūčiu, turi kuo greičiau atspėti, kuris iš keturių kortelių priekyje pavaizduotų gyvūnų slepiasi kitoje pusėje! Kaip tai įmanoma? Kitoje pusėje esančios iliustracijos kontūrai ir būdingi elementai padengti specialiu 3D laku! Puiki ir originali pramoga visų amžiaus grupių ir mielų gyvūnų gerbėjams

Ieškote paprasto žaidimo, kuris patiktų įvairaus amžiaus žmonėms? Tuomet Touch it! Gyvūnai gali žaisti vaikai iki penkerių metų, tačiau ir suaugusieji nesiskųs nuoboduliu. Šiame unikaliame žaidime kitoje kortelės pusėje esantis paveikslėlis padengtas specialiu reljefiniu laku. Priekinėje pusėje yra ta pati iliustracija, tačiau kartu su trimis kitomis. Žaidėjų prašoma atspėti, kuris iš keturių paveikslėlių, esančių kortelės priekyje, pavaizduotas kitoje pusėje - bet tik liečiant!

Žaidime Touch it! Gyvūnai Iliustracijose vaizduojami tokie gyvūnai kaip meška koala, lapė, pingvinas ar kupranugaris.

Žaidime siūlomi keli žaidimo variantai, įskaitant komandinį žaidimą, kai asmuo, liečiantis kortelę, taip pat nemato paveikslėlių priekyje ir turi bendrauti su reginčiu komandos nariu.

Kuo šis gaminys ypatingas?

  • Naujiena Lenkijos rinkoje! Įžengiame į visiškai naują paprastų kortų žaidimų, kuriuose ypač išnaudojamas lytėjimo pojūtis, dimensiją
  • paprastos žaidimo taisyklės
  • dinamiškas žaidimo procesas
  • temos dideliems ir mažiems
  • įdomios iliustracijos

Ką jis kuria?

  • lytėjimo pojūtį
  • Susikaupimą
  • Vaizduotę
  • Rungtyniavimą

Išreikškite taisyklių versiją:

1. Išsirinkitevieną kortą iš krūvelės, nežiūrėdami į kitą pusę .

2. 2. Tuo pačiu metu stenkitės lytėjimo būdu atpažinti teisingą objektą ant reverso .

3. Jei žinote atsakymą, sušukite stop , padėkite kortelę ir palaukite likusių žaidėjų .

4. Ar liksite paskutinis? Privalote tuoj pat padėti kortelę ant žemės.

5. Pateikite savoatsakymą. Greičiausias žaidėjas už gerą atsakymą gauna 2 taškus, kiti - po 1 tašką. Už neteisingą atsakymą taškai neskiriami.

Parašyti atsiliepimą